Vet någon eller Shogun själv kanske? :P Vart man kan hitta hans tråd på svenska och med tillgång till bilderna finns tråden kvar på nogs? har inte lyckats hitta den här iaf :/
Vet någon eller Shogun själv kanske? :P Vart man kan hitta hans tråd på svenska och med tillgång till bilderna finns tråden kvar på nogs? har inte lyckats hitta den här iaf :/
Finns inte kvar på nogs och bilderna är borttagna från hans kick-ass sida så även de utländska sidorna han har lagt upp projektet saknar bilder.
Körde S13 mellan -05 till -17. Numera kör jag R32 GTR istället.
tecman möter mr. Holset Förra projektet
Facebook ---- Garaget.org sidan
Vad an detta?
Det är ju genom sina trådar han kör bilen
Vad har hänt Tim?
Iom min kickasssida rasade försvann bilderna. En backupåterställning behövs. Jerker har kollat på detta...
Annars finns det endast lite småplock på garaget.
Det börjar dyka upp en del bilder nu tack vare IT-hjärnan och även skaparen av klubben. Tack käre vän!
Länk till projektet i signaturen
Senast redigerat av shogun den 2014-03-19 klockan 11:45. Anledning: Lagt till projektlänk i signaturen
Välkommen tillbaka i matchen!![]()
Körde S13 mellan -05 till -17. Numera kör jag R32 GTR istället.
tecman möter mr. Holset Förra projektet
Facebook ---- Garaget.org sidan
Tack Martin.
Största tack av alla ska Niklas ha. Han har lagt ned ett enormt arbete på att återställa cirkus 1600 bilder och nu är det liv i projekttråden igen (John var också involverad och du får ett varmt tack du med).
Jag kommer efterhand lägga in fler avsnitt i projektet. Det är en hel del men nu är det kul igen![]()
Aj aj, trodde nästan du sålt av i sista sekund![]()
Det var tur detta att det gick att rädda !
Din projekttråd har varit de flestas bibel genom åren så vore tråkigt om den försvann![]()
Teoretisk fråga.... Skulle försäkringsbolaget klassa det det som stöld eller olycka om Tims bilder inte gått att återställa......![]()
Niclas Törnblom #97
Solutions by LurkTech Engineering, Sveriges snabbast svängande 200SX?, SS@1.24.60