Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Bilder från bilträff i Yokohama!

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Member saabnordens avatar
    Reg.datum
    Jul 2009
    Bil
    S13

Standard Bilder från bilträff i Yokohama!

Hallo
    som vissa av er redan vet så befinner jag mig på ett fartyg som har varit i japan och korea samt usa innan hemfärd igen.
    Ett av stoppen var Yokohama och jag hade tänkt (som någon uttryckte sig) sparka in dörrarna på Nissan Global Headquarters och se vad dom ställde ut både i museum delen som i showroomet för nya bilar..
    (såg på deras hemsida att de bland annat stog en rätt så känd calsonic R32 GTR fullt race preppad) tyvärr så artade de sig inte bättre än att vi låg i hamn under natten och dom höll dörrana stängda.. Bägge gångerna vi låg i hamn!! besvikelse!!

För att trösta mig tog jag en promenad i hamnområdet och råkade på en mindre bilträff detta på en tisdag natt!! pratade med några av dom där och dom flesta tyckte de var kul att de kom en svensk som sprang runt och fotade bilarna som en idiot... efter vissa språksvårigheter så fick jag till slut en tur i centrala Yokohama i en nissan 300zx fairlady Z31-87 med RB maskineri! kan säga att alla var mycket trevliga! nästan så man borde anordna en klubbresa till japan

under bilturen mitt i natten så fick jag span på bland annat s14,s15, 70 och 80 tals skyline, nyare gtr, toyota ae86, supra honda mm!! jag njööööt!!

bilderna är tyvärr lite dåliga och det var inte bara nissan på träffen men ni får stå ut

hmm på grund av mycket långsam uppkoppling ombord lägger jag upp bilderna lite då och då 15 min för 1 bild... Dedikerat!!

Bifogade bilder Bifogade bilder
    Michael Larsson #1607
    DRIFT or DIE trying "Code Red Drift Team"

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •