Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 32

Ämne: BlÅst pÅ motorkÖp

Member SaTNs avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Bil
    S13

Standard

Vad heter han egentligen? Hittade honom inte på ratsit. Han skrev ju att det finns en vid samma namn (se Flashback) som misskött sig. Men jag hittar inte en enda med hans namn på ratsit.

Member
    Reg.datum
    May 2012
    Bil
    S13, R32, Annan

Standard

Robin Rödin är namnet på han.

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2013
    Bil
    S13

Standard

Vad är det ni inte förstår?
    Yosef har inte blivit lurad med avsikt. Han ska få kolvar stakar och vev av mig.
    Har aldrig lurat någon!!

Jag har kolvar och stakar hemma. Vev har ja ännu inte fått tag i. Men de kommer.

Lägg ner och säg att ni ska hem till mig. Det där är barnsligt..
    Senast redigerat av Dalish den 2014-08-08 klockan 13:58.

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13, S14a

Standard

Citat Ursprungligen postat av Dalish Visa inlägg
    Vad är det ni inte förstår?
    Yosef har inte blivit lurad med avsikt. Han ska få kolvar stakar och vev av mig.
    Har aldrig lurat någon!!

Jag har kolvar och stakar hemma. Vev har ja ännu inte fått tag i. Men de kommer.

Lägg ner och säg att ni ska hem till mig. Det där är barnsligt..
    Till att börja med så är det Josef och inte Yosef, nu när vi har fått det avklarat så vill jag att du slutar snacka skit och börjar gör något istället.

Alvin säger en vev som verkar vara i bra skick, du ger mig den summan som han begär så att jag kan köpa det av han eller så köper du själv och skickar den till mig tillsammans med kolvar och stakar.

http://www.nogs.se/forum/showthread.php?t=181175

Ett besök hem till dig känns som det mest logiskt när man har att göra med idioter som du!

med vänlig hälsning
    Josef med J!

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2013
    Bil
    S13

Standard

Alltså nu får du helt enkelt ge dig!
    Först hotar du med blå vit. Sen ska du komma hem till mig. Hur efter är du och överhuvudtaget skriver sånt ute på nätet? Om du nu är så ***** G kommer du hem till mig och gör något hemskt. Tyvärr är du en torrboll som gillar att hävda dig på nätet. Men när vi kommer till verkligheten borde du tänka dig för. I och runt uppsala finns det väldigt ostabila personer. Så lugna ner dina hot.

För med dom där hoten gör att ja blir mindre intresserad av att vara samarbets villig. Att vara kaxig och hota folk kan kosta mer än en motor för 8000kr eller delar för 3-5 tusen! Tänk på det..

Jobbar på veven så du bör snart ha den. Nej hans vev är dröm pris tyvärr. Hittar för hälften ungefär.

/D

Styrelseledamot
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

Styrelsen följer denna tråd noga och den ligger farligt nära att låsas för gott.

Bägge parter uppmanas att sluta upp med hot och personangrepp samt inblandning av släktingar till vederbörande.

Se nu till att lösa detta på ett smidigt sätt så vi slipper banna folk och få otrevlig stämning på forumet.
    Niklas Kvillert #118
    Kassör, Nissan Owners Group Sweden
    Hyfsat snabb S13 11,47 191km/h

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13, S14a

Standard

Citat Ursprungligen postat av Dalish Visa inlägg
    Alltså nu får du helt enkelt ge dig!
    Först hotar du med blå vit. Sen ska du komma hem till mig. Hur efter är du och överhuvudtaget skriver sånt ute på nätet? Om du nu är så ***** G kommer du hem till mig och gör något hemskt. Tyvärr är du en torrboll som gillar att hävda dig på nätet. Men när vi kommer till verkligheten borde du tänka dig för. I och runt uppsala finns det väldigt ostabila personer. Så lugna ner dina hot.

För med dom där hoten gör att ja blir mindre intresserad av att vara samarbets villig. Att vara kaxig och hota folk kan kosta mer än en motor för 8000kr eller delar för 3-5 tusen! Tänk på det..

Jobbar på veven så du bör snart ha den. Nej hans vev är dröm pris tyvärr. Hittar för hälften ungefär.

/D

Sista gången skrev du att du skulle komma och hälsa på mig, väntade hela dagen på dig i lördags men du dök inte upp? Och på tal om "samarbetsvillig" , det är du som har blåst mig och det enda jag ser från dig är mer eller mindre skit snack. Hur länge tycker du att jag ska vänta på mina delar anser du? Ett halv år? 1 år?

Styrelsen följer denna tråd noga och den ligger farligt nära att låsas för gott.

Bägge parter uppmanas att sluta upp med hot och personangrepp samt inblandning av släktingar till vederbörande.

Se nu till att lösa detta på ett smidigt sätt så vi slipper banna folk och få otrevlig stämning på forumet./D
    Jag förstår frustrationen hos er forum ansvarige och tanken är inte att orsaka en otrevlig stämning , dock vill jag återigen påpeka att syftet med denna tråd är dels att se till att herren Rödin inte blåser flera personer och dels ville jag komma i kontakt med flera individer som har blivit blåst av han (vilket jag har gjort).

Jag skrev redan den 2014-08-05 i tråden att jag vill ha delarna som han har blåst mig på så kan vi avsluta detta. Han har sedan dess endast kommit på bortförklaringar gång på gång vilket har gjort att det har blivit så som det har blivit nu.

Så skicka mig mina delar så att vi kan avsluta detta!

Member
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13

Standard

Inte för jag har med detta att göra men kände jag behövde lägga en input här.

Tycker nog allt "Dalish" att du skall ta och köpa den där veven till han, Och den är inte dyr. Sr20 växer inte på träd. Du blåste han trots allt på 8000kr för en motor som var skrot!.

Blåsa folk på annonser och prylar på nätet kommer du inte långt med. Jag ska ge dig ett väldigt bra tips.

Antingen skaffar du dig ett jobb, Fast jag tycker du borde egentligen ta och studera lite istället för det känns som att du behöver lära dig lite sunt förnuft, Du skulle tagit vara på tiden i skolan!

Med all säkerhet så kommer du en vacker dag blåsa fel person!!, Som kanske inte är så pass medgörlig som Josef är.

Och det kan inte vara kul att behöva titta sig över axlarna när man går på stan.

Gör rätt för dig! och väx upp!

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13, S14a

Standard

För er som undrar hur det har gått, det gick inget bra. Jag har verken fått nya delar som Robin hade utlovat eller fått tillbaka pengarna för den skrot som han sålde på mig!

Styrelseledamot
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13, S14a

Standard

Väldigt tråkig historia detta.

Vi kommer att banna Dalish från forumet tills detta är löst.
    Niklas Kvillert #118
    Kassör, Nissan Owners Group Sweden
    Hyfsat snabb S13 11,47 191km/h

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •