Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: S13 delar säljes

Standard S13 delar säljes

Skriver detta högst upp i annonsen så jag hoppas att alla läser. Om ni vill ha snabba svar så maila mig på dlindgren46@gmail.com. Är väldigt sällan inne här och läser.

Bilder kan mailas och det går att få en excelfil med alla delarna som finns. Det som är nedan är lite utav godsakerna som finns kvar.

Motor CA18DET nästan komplett fast i delar.

Smidda JE Kolvar orginal dimension

Orginal bromsskivor 1par troligtvis bak. 100kr

Bromsok bak "vet ej om dom är kompletta" 100kr

Liten pulversläckare 1Kg (2st) 50kr/st

Turbo XS power med T3 fläns dit svetsad men planad yta samt sklf 360graders kullager monterad. Ej använd! Sålde karossen innan denna han monteras. Pris 3000kr

XS Power Extraktogrenrör med ditsvetsad greddy avgastemp nippel. Mätaren är såld så denna måste man plugga på något sätt om man inte har en givare som passar på. Vet ej vad det är för typ av gänga. Pris 1000kr

Setrab 34 raders oljekyl med banjo kopplingar. Ej stålomspunna slangar. Pris 2000kr

HKS Titanljuddämpare med 5" utblås. Tror det är 2.5" eller 3" ingående på den. Pris 1000kr

HKS Supra MKIV intercooler aldrig använd. Lite skader efter flytt. Pris 2500kr

Green cotton luftfilter "modell stort" god för 1000hk. Ej använd. Pris 700kr

Hydraulisk handbroms ej använd. Pris 900kr

Greddy Turbo Timer ej använd. Pris 400kr

Porsche GT 2 replica stol "1st" ej använd. Pris 1000kr

TAKATA 5-punkt bälten 2st. Äkta eller ej? Ni får avgöra. Köpta på H2M Racing för 5200kr

HKS Racing avlastningsventil Pris 1000kr

CAS pris 300kr

K style backspeglar. Repor på glasen. Har plastat igen blinkers hålen i speglarna och grundat dom Pris 200kr

Type R strobe kit 2st Pris 150kr/st
    Senast redigerat av Lankfisher den 2014-11-09 klockan 10:47. Anledning: Lagt till bilder
    The Green Drift Machine

Member Wroooms avatar
    Reg.datum
    Jan 1970
    Bil
    S13

Standard

Stolsfästena, tror du kan lägga upp en bild på dom? Jag är intresserad av dessa. / björne
    Björn Ervik

200sx S13 -90 Bean edition

Member Jivass avatar
    Reg.datum
    Oct 2013
    Bil
    S13

Standard

Är också intresserad av stolsfästena. Hur lågt går det att få stolen om man jämför med original?

Standard

Bild länkar ligger sist i topic på stolfästena.

Vi gjorde fästena för att kunna montera sparco evo stol så att det ligger precis med karossen. Jag hade kapat bort förstärkningen som går tvärs över för att kunna få ner stolen ännu mer.

Mvh Danne
    The Green Drift Machine

Standard

Stolfästena sålda.
    The Green Drift Machine

Standard

Lagt till bilder till annonsen. Kommer lägga till mer bilder i helgen som kommer på dom saker som saknar bilder.

Mvh Danne
    The Green Drift Machine

Standard

Snap off är såld.
    The Green Drift Machine

Standard

Det som finns kvar är, Smidda JE Kolvar tror det är STD dimension. Kan mätas såklart. Kulpenade orginal stakar, planad topp, krysshonat block, oljetråg, cas, lyftare, insugs och avgaskam, vevaxel, kamdrev. Säkert något jag glömt. BUDA på grabbar om ni är sugna på något. Kolvarna går jag inte under 2000kr på.
    The Green Drift Machine

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •