Tjena! Har rensat en hel Nissan s13 ca18det med taklucka, så behöver du nånting så har jag det nog. Eftersom det är en väldig massa delar så listar jag inte upp allt. Söker du nånting specifikt som tex. lister så fråga.
Passar inte priserna så lägg ett bud.
Köpare står för frakten.

Det som INTE finns är: Motor och drivlina, fram och bakvagn. Dörrar och framskärmar, vajern till tanklucka/baklucka, instrumenthus, instrumentbräda, mittkonsol, baklyktor.

En lista på en del av det som finns då:

Komplett Motorhärva och härva i kupé. Mothärvan är i stort sett orörd. PRIS: 1500:- för båda?

Styrdon/ECU med lödd sockel. original chip i. Piggyback från Dastek ingår i priset. Skall finnas en mapp i piggyn som har lämnat 306hk. PRIS: 1000:-

4st 720 spridare, O-ringar dåliga. PRIS: 800:-?

4st Original spridare. PRIS: 500:-?

Exedy kopplingspaket steg 3. 5 pucks sinter och tryckplatta. Nya puckar på lamellen. Monterade av erfaren mek. Han har kört 800whp UrQuattro med egenpuckade lameller. PRIS: 1500:-

Värmepaket. skall provtryckas 15/12 PRIS: 500:-?

4x114.3 nav 4st. Ett lager fram är dåligt och jag vet ej hur länge dom andra håller. PRIS: 500:- för alla?

mm..

Har även 1 baklucka som slagit sig vid svetsning. 1 huv med urkapade trianglar längst fram. 1 huv som är lite bulig mitt på, men helt rostfri och går att rikta. Är du intresserad av nån av dessa så får du lägga ett bud eller komma förbi med 2 dosor snus för dom står i vägen..

Om du är intresserad av bakparti (plåten som baklyktorna sitter i) kan jag kapa ur den efter önskemål på var snitten skall läggas. PRIS: 800:-?

Även så med bakskärmarna. Höger bakskärm behöver rostlagas längst ner.
Vänster bakskärm är rostig också, men ej genomgående.
Båda skärmarna är raka. PRIS: Båda för 500:-?

DIVERSE:
*NY* Kina turbo med wastegate(dubbla utgångar). Tror det är T3 fläns?
!!OBS!! ENDAST OLJEKYLD!! Betäckning på avgashus A/R.63 M56.
Packningar ingår.
PRIS: 2000:-?

Totalt 10st 17" fälgar med däck. Tror samtliga däck är lagliga..(Kollar upp detta) 4x114.3

Kommer bilder på de stora grejerna 5/12 om jag fattar hur man gör:P

//
Alexander. Grejerna finns söder om Bollnäs och är inlåsta.
Intresserade får gärna höra av sig på 076-8098581 för snabbare svar =)