Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Turbo,dump m.m

Member
    Reg.datum
    Jun 2013
    Bil
    S13, R32

Standard Turbo,dump m.m

Hej! Har lite delar jag ska sälja. Allt är nytt, alltså aldrig monterat.

Ny TB70#3 5500kr
    Ny 60mm Wastegate Från turbobanditen 1500kr
    Ny 50mm Dumpventil från turbobanditen 850kr
    Nytt Luftfilter med 3" anslutning, höjd 8" 400kr
    Ny IC 550x300x76 900kr

Mvh

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13, S14a

Standard

VARNING FÖR DEN HÄR SKOJAREN

http://www.nogs.se/forum/showthread.php?t=181070

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2014
    Bil
    S13, S14a, R33

Standard

Citat Ursprungligen postat av rs13_sr20det Visa inlägg
    Så vitt jag vet så är detta hans bror?

Tycker du bör tänka dig för att slänga ut varnings signaler till folk!
    Ja känner dessa två bröder och den ena heter Robin och den andre Timmy.

Vad ja hört var det Robin du gjorde en affär med som gick konstigt och inte Timmy?!?!

Nu är det faktist du som gör fel, du gör falska påhopp på folk hela tiden. Har sätt flertalet inlägg där du helt oprovocerat hoppar på folk. Tycker att det räcker nu!
    Gå på Robin och inte hans anhöriga!

Member
    Reg.datum
    Jun 2013
    Bil
    S13, R32

Standard

Varning för mig? Har aldrig pratat med dig, eller gjort affär med dig för den delen. Så sluta snacka skit istället.

Hur gammal är du om jag får fråga?

Mvh Timmy

Senior Member
    Reg.datum
    Apr 2008
    Bil
    S13, S14a

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nissan-200sx Visa inlägg
    Så vitt jag vet så är detta hans bror?

Tycker du bör tänka dig för att slänga ut varnings signaler till folk!
    Ja känner dessa två bröder och den ena heter Robin och den andre Timmy.

Vad ja hört var det Robin du gjorde en affär med som gick konstigt och inte Timmy?!?!

Nu är det faktist du som gör fel, du gör falska påhopp på folk hela tiden. Har sätt flertalet inlägg där du helt oprovocerat hoppar på folk. Tycker att det räcker nu!
    Gå på Robin och inte hans anhöriga!
    Robin har flera konton här på nogs eftersom folk känner ingen han numera efter alla gångerna han har blåst folk och inte minst på facebook där han säljer motordelar och annat skit som är defekt. Istället för att kritisera mig så rekommenderar jag dig att du tar din tid och läser genom inlägget så att du får en uppfattning av situationen.

Citat Ursprungligen postat av Mintz Visa inlägg
    Varning för mig? Har aldrig pratat med dig, eller gjort affär med dig för den delen. Så sluta snacka skit istället.

Hur gammal är du om jag får fråga?

Mvh Timmy

Jag är tillräckligt gammal för att veta skillnaden mellan rätt och fel och definitivt gammal nog att förstå varför man inte ska blåsa folk på pengar. Jag skippar att ställa dig samma fråga.

Member
    Reg.datum
    Jun 2013
    Bil
    S13, R32

Standard

Robin har flera konton här på nogs eftersom folk känner ingen han numera efter alla gångerna han har blåst folk och inte minst på facebook där han säljer motordelar och annat skit som är defekt. Istället för att kritisera mig så rekommenderar jag dig att du tar din tid och läser genom inlägget så att du får en uppfattning av situationen.

Jag är tillräckligt gammal för att veta skillnaden mellan rätt och fel och definitivt gammal nog att förstå varför man inte ska blåsa folk på pengar. Jag skippar att ställa dig samma fråga.

Att du anklagar mig för något en annan person har gjort är ju helt fel, tycker du borde ta reda på vem du skriver till istället för att hoppa på folk sådär.

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2014
    Bil
    S13, S14a, R33

Standard

Så bra känner jag Robin ärligt så han lurar inte folk medvetet!
    Sen att han skulle skapa flertalet konton för att lura folk ör nog bara överdrivet. Finns det bevis på detta? Bekräftat via IP adress? Konto nummer om han nu lurat så många? Vart är dessa andra förutom dig han lurat?
    Inte för att ta hans parti för jag ör polare med honom. Men fan visa lite mer stake och inte sitta och hitta på. Har han gjort något så tucker jag att det ska bevisas på ett rättsligt trovärdigt sätt annars ser jag det som rent bull****!

Mvh kunnig person inom området!

Member
    Reg.datum
    Dec 2014
    Bil
    S13, 350Z

Standard

Hur låter BOV monterad? Tittade lite på deras www sida men kunde inte se något märke på den, är de "nonames" prylar ?
    The above post is my own PERSONAL OPINION and DOES NOT REPRESENT the official position of any company/entity. It DOES NOT constitute mechanical advice

Member
    Reg.datum
    Jun 2013
    Bil
    S13, R32

Standard

Citat Ursprungligen postat av andlid Visa inlägg
    Hur låter BOV monterad? Tittade lite på deras www sida men kunde inte se något märke på den, är de "nonames" prylar ?

Turbobanditen tillverkar deras prylar själva, har aldrig hört någon klaga på turbobanditens wgs/dumpar eller turbos. Vet inte hur den låter monterad.

Member
    Reg.datum
    Dec 2014
    Bil
    S13, 350Z

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mintz Visa inlägg
    Turbobanditen tillverkar deras prylar själva, har aldrig hört någon klaga på turbobanditens wgs/dumpar eller turbos. Vet inte hur den låter monterad.
    Ok tack för det, får ta och kolla runt lite då. Återkomme.r
    The above post is my own PERSONAL OPINION and DOES NOT REPRESENT the official position of any company/entity. It DOES NOT constitute mechanical advice

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •