Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Adapter till bromsok,

Member
    Reg.datum
    Dec 2014
    Bil
    S13, 350Z

Standard Adapter till bromsok,

någon som vet något bra ställe i närheten av Stockholm som kan göra bromsok adapters?

Letar efter ett kit som ska passa mina Akebonos (370Z sport). Det finns på nätet men skulle gärna se en "bättre" custom kit lokalt.

Länkar till hur de ser ut:

Mvh
    A.
    The above post is my own PERSONAL OPINION and DOES NOT REPRESENT the official position of any company/entity. It DOES NOT constitute mechanical advice

Member
    Reg.datum
    Dec 2014
    Bil
    S13, 350Z

Standard

Tack för det, behöver dom en mall eller är dom båda kunniga så man kan lämna bilen med diskar och bromsok så "fixar" dom något som passar?
    The above post is my own PERSONAL OPINION and DOES NOT REPRESENT the official position of any company/entity. It DOES NOT constitute mechanical advice

Member
    Reg.datum
    Nov 2013
    Bil
    S13, Sunny GTi-R

Standard

Ring och hör med dem, ska fråga en kollega på jobbet då han är lite mer insatt, återkommer imorgon isåfall.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk

Member
    Reg.datum
    Dec 2014
    Bil
    S13, 350Z

Standard

Citat Ursprungligen postat av Swizz Visa inlägg
    Ring och hör med dem, ska fråga en kollega på jobbet då han är lite mer insatt, återkommer imorgon isåfall.

Sweet, tackar

Member
    Reg.datum
    Nov 2013
    Bil
    S13, Sunny GTi-R

Standard

Tja sorry för det sena svaret. Han visste en snubbe i Norrtälje som håller på med cnc fräsning dock så vill han ha en färdig mall precis som alla andra.

Member
    Reg.datum
    Dec 2014
    Bil
    S13, 350Z

Standard

Citat Ursprungligen postat av Swizz Visa inlägg
    Tja sorry för det sena svaret. Han visste en snubbe i Norrtälje som håller på med cnc fräsning dock så vill han ha en färdig mall precis som alla andra.

cool, svårt att ha en mall när det inte finns någon. Får ta och köpa ett set då! Kanske kan kolla hur mycket dom tar för att göra ett sett när man har köpt "mallen" ?

tack för att du tog dig tid och kollade.

Member
    Reg.datum
    Nov 2013
    Bil
    S13, Sunny GTi-R

Standard

Citat Ursprungligen postat av andlid Visa inlägg
    cool, svårt att ha en mall när det inte finns någon. Får ta och köpa ett set då! Kanske kan kolla hur mycket dom tar för att göra ett sett när man har köpt "mallen" ?

tack för att du tog dig tid och kollade.
    Så svårt är det inte och göra en mall.

Här kan du läsa lite http://tentenths.com/forum/showthread.php?t=101288

Member
    Reg.datum
    Dec 2014
    Bil
    S13, 350Z

Standard

Köpte ett set och håller på med montage

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •