Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Nissan S14a Sportline wallpapers

Member Nakazuls avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Bil
    S13, S14a, S15, Annan Nissan, Annan

Standard Nissan S14a Sportline wallpapers

Hej kära och älskade S14 ägare.

Lekte lite i lördags med min lilla bil och tänkte att kanske alla andra här är som jag, dvs aldrig får nog av sina älskade S14´s och satte ihop lite låtsas promotion bilder. Kanske du alltid velat haft en S14a och aldrig vågat säja det =) ?
    Kände att det finns massa bilder där S14 ska vara så cool/sönderskruvad och det ska sladdas och sliras, men är själv en njutare av min bil i lugn och ro så därav tanken till några bilder som dessa. Gick ju lite lättare då bilen är en original Spor Line också. Nått att ha som bakgrundsbilder kanske? Bara vill kommentera om bilderna? Ja ordet är fritt.
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Bil1:1999 Nissan Silvia S15 Färg: Vit. Bil2:1998 Nissan Silvia S14a Färg: Svart. Bil3:2002 Toyota MR2 W30 Färg: Silver Bil4:2003 Nissan Almera, Röd

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2012
    Bil
    S13, S14a

Standard

Snyggt!
    Men när jag läste original trodde jag du menat fabriks original, men det kvittar ju!

Junior Member
    Reg.datum
    Oct 2012
    Bil
    S13, S14a

Standard

Citat Ursprungligen postat av Weeban Visa inlägg
    Snyggt!
    Men när jag läste original trodde jag du menat fabriks original, men det kvittar ju!
    kanske den iof är? när jag kikar närmare..
    Såg de tonade dimljus först

Member Nakazuls avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Bil
    S13, S14a, S15, Annan Nissan, Annan

Standard

Citat Ursprungligen postat av Weeban Visa inlägg
    Snyggt!
    Är fabriksorginal ja. Enda modifikationen utförd är z-edition kjolen bak på rumpan och ett par extra dimljus jag hade liggande. Ville inte röra orginal dimljus. Ej trimmad eller nått heller. Orört, kanske lite tråkigt när man väl kör med sina Nissan brödrer, men har blivit grejjen att inte modifiera bilen,mer än kjolen (som kommer ur sport line serien).
    Alla andra avvikelser är bara hur ljuset faller och filter från bildbehandlings programmet. Trodde hellre ni skulle notera avsaknaden av Nissan märket! Har haft huven på omlackering och ännu inte monterat tillbaka det. ��
    Senast redigerat av Nakazul den 2015-04-11 klockan 10:19.
    Bil1:1999 Nissan Silvia S15 Färg: Vit. Bil2:1998 Nissan Silvia S14a Färg: Svart. Bil3:2002 Toyota MR2 W30 Färg: Silver Bil4:2003 Nissan Almera, Röd

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •