Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Hjälp med att identifiera kabel på en S13

Junior Member
    Reg.datum
    May 2015
    Bil
    S13

Standard Hjälp med att identifiera kabel på en S13

Hallå i stugan/garaget! Skulle behöva lite hjälp med att identifiera en kabel till en 200sx S13. Köpte bilen med motorn urkopplad så håller på att koppla in den nu, men har hittat en kabel som jag inte kan lista ut vart den ska gå. Den utgår från samma härva som alla generatorkablar och hastighetskabeln. Det är alltså den svarta kontakten på bilden, den andra är hastighetskabeln. Någon som vet vad den är till eller rent utav kan kolla på sin 200?
    Tack på förhand!
    /Simon
    Bifogade bilder Bifogade bilder

Member
    Reg.datum
    Mar 2014
    Bil
    S13

Standard

Citat Ursprungligen postat av Werndin Visa inlägg
    Hallå i stugan/garaget! Skulle behöva lite hjälp med att identifiera en kabel till en 200sx S13. Köpte bilen med motorn urkopplad så håller på att koppla in den nu, men har hittat en kabel som jag inte kan lista ut vart den ska gå. Den utgår från samma härva som alla generatorkablar och hastighetskabeln. Det är alltså den svarta kontakten på bilden, den andra är hastighetskabeln. Någon som vet vad den är till eller rent utav kan kolla på sin 200?
    Tack på förhand!
    /Simon
    Ska inte svära på detta men ska inte den också sitta på växellådan någonstans? Går ju 3 kablar dit om jag minns rätt.

Member ttommysundbergs avatar
    Reg.datum
    Mar 2013
    Bil
    S13

Standard

Jag skulle också vilja säga lådan

Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2015
    Bil
    S13

Standard

Hur lång är den? Når den över till andra sidan? Ser ut som kontakten till ac pumpen på min i alla fall =)

Junior Member
    Reg.datum
    May 2015
    Bil
    S13

Standard

Kan mycket väl vara till ac-pumpen. Det förklarar varför jag inte hittar den eftersom min pump är borttagen.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •