En kväll till i garaget men blev inte massor gjort då jag aldrig fick nått flyt så var lite segt men lite blev ju givetvis gjort .

Började med att plocka bort front och vänster framskärm som ska plastas med lite glasfiber och vips så ser bilen ut att vara lååångt från färdig :roll:
Är dock bara 5min ifrån att faktiskt se färdig ut så inte så farligt som det ser ut som tur är

-= Tyvärr lite bilder här som saknas =-

Nästa steg blev att plocka ner diffen för att montera en packning då flytande packning inte riktigt räcker till och så monterade jag en oljetemp givare så att jag har lite koll på hur varmt det blir i diffen, tror det är rätt onödigt men sist jag rasade nått lager i diffen fick jag lite idéer och köpte en mätare så kan lika gärna montera det.

Tomt

Ser lite latjo ut när man kör med Redline olja Stökigt på bänken med

Då var allt ihop och nya givaren till höger på kåpan

Idag blir det att åka ut och montera diffen och sen avgassystemet så bakre delen av bilen i alla fall är ihopskruvad, sen lägga nått/några lager glasfiber till på framskärmen och kanske lägga lite spackel på utsidan där det är lite skarvar från gjutningen.

Lite andra småsaker jag pillar med också är att jag försöker ta bort gamla batterihyllan som sitter med massa punktsvetsar jag knappt ser men när den är borta kommer nog min bränsle catchtank att sitta där då jag inte kommer på nått bättre ställe eftersom att den inte får finnas i kupé utrymmet utan tät låda som jag inte orkar bygga.
Även bredbands lambdan ska kopplas in efter att ha legat i kartong hela förra säsongen (duh)